SOLBRILLER-RAY BAN AVIATORS. SANDALER-STELLA MCCARTNEY. ARMBÅND-BALENCIAGA. TASKE- LOUIS VUITTON SPEEDY 35 BOUNDALAIR. NEGLELAK- CHANEL 475 DRAGON. SHORTS-TOPSHOP. DENIM JAKKE-ABERCROMBIE&FITCH. BIKINI- ABERCROMBIE&FITCH.

Uh, det var langt tid siden jeg har lavet sådan et ønske indlæg. Nogle af ting er rigtig dyre, men jeg skal højestsandsyndligt til NYC i juli, så jeg kan købe taske og armbåndet der. Men ellers i dag har jeg været til brobygning og bagefter i fitness. Skulle betale de ekstra 30 kr fordi jeg har meldt mig på hold og kom ikke, fordi jeg troede at jeg skal i en anden fitness center, og jeg har opdaget det kun når jeg var der over allerede. Kys.

4 kommentarer:

  1. Tag mig med til New York... please

    SvarSlet
  2. Haha, måske ses vi så i NYC skal selv måske der til i juli måned :)

    følges? følger ihvertfald dig nu :)

    www.fashion-sophielehn.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kan godt være ;)
      Mange tak Sophie, det betyder meget!

      Slet
  3. følger dig både på bloglovin og gfc :-)

    SvarSlet