Jeg elsker sko, jeg vil heller købe et par sko end 5 trøjer eller 5 bukser. Især sneakers , dem elsker jeg virkelig højt! Men jeg har desværre ikke så mange af dem. Jeg køber dem kun når jeg har brug for det. I dette indlæg vil I få et kig til mine sko. So let's go ahead and bla bla bla.

1. Nike Lunar 4.0 , jeg købte dem for cirka 3 måneder siden og jeg er vildt glad for dem og burger dem hver dag, næsten( jeg prøver at træne hver dag) hih.

2. Adidas ZX500 ,tror jeg de hedder. De er købt i Rusland og det var mange gange billigere end i Danmark, de koster 800- her og jeg købte dem for 250-. Cheap is cheap, hah. Og jeg købte dem i august måneden.

3. Plateau fra Skoringen, dem har jeg ønsket mig i langt tid , de er meget behagelige at gå i.

4. Pumps fra Zara (Trafaluc.) de der stilletter er vildt høje , men jeg vendte mig til at gå i dem, jeg brugte dem kun til pigemiddag, én fest og nytår. 3 gange i mit liv :)

5. Vagabond , ikke specielt høje men stadig meget fine sko eller støvler eller hvad nu man kalder sådan nogle sko,

6. Leopard Vans, dem brugte jeg virkelig meget, det gør jeg også stadig.

7. Hvide Converse, de nyeste sko. Har kun brugte dem 4 eller 5 gange, de er perfekte til sommer og forår. Men 1 "-" er at de bliver rigtig hurtigt beskite.

8. Centro støvler, dem har jeg købte i Rusland og har brugte dem hele vinter , men nu håber jeg ikke at jeg kommer til at bruge dem igen. #summerhurryup

Jeg har været til Lana Del Rey koncert i fredags, og det var meeeega fedt, hun er er så pæn, men kunne virkelig ikke finde et fejl ved hende, vi var i første række, så det var rimeligt tæt på hende. Og hendes stemme live er perfekt.
Kys.


6 kommentarer:

  1. Din blog er virkelig virkelig fin! Håber du vil tjekke min, og måske blive fast læser hvis du kan lide den? Jeg er ihvertfald fast læser af din nu! Knus <3 blogbycecilie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Cecilie, det er virkelig virkelig rart at høre. <3
      Knus <3

      Slet
  2. Vildt fede sko! Fin blog.

    Knus
    miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Lækre sko du har dig. Særligt de leopardprintede Vans, faldt over dem sidst jeg var i Århus og har tænkt på dem siden, hehe.
    Skøn blog du har dig! Vil følge dig i fremtiden, også på bloglovin.
    Du kunne tage et kig forbi. Ville blive super glad for hvis du fulgte tilbage og endnu mere glad hvis du også gad, at følge mig via bloglovin. Smid en kommentar!

    Knus ♥
    smillabysmilla.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord Smilla. :) <3

      Slet