LÆDERJAKKE LOPPEMARKED (CCDK) BLUSE VERO MODA LEGGINS GINA TRICOT SKO ADIDAS ZX500
I går har jeg været sammen med 2 søde piger, Emma og Mia, btw, Mia har en blog, tjek den ud her. Vi har taget nogle outfit billeder og har optaget vores egen "Beauty and a beat" video. Så, det var meget sjovt. Bagefter tog var vi ude og spise på maccen, 100 år siden jeg har været der. Det smagte goooodt. Og der vi kom har vi lavet chai latte og har set Never Say Never!
Der er kun 3 dage til koncerten! Vi har fucking Golden Circle billetter! Glæder mig sygt meget!

17 kommentarer:

  1. Fed læderjakke, er helt vild med din stil! :) Hvordan laver du din Chai Latte? Køber du pulveret klart, eller har du din egen metode? :)

    Forresten så har du skrevet at du elsker at rejse, så jeg tagger dig til at lave "The Wanderlust Tag" Du kan finde den på min blog :)

    Cherrydunia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Det var ikke hjemme hos mig, men hjemme hos en veninde. Men vi brugte bare pulver, også lavet skum i en kaffemaskine.
      Åjh, det lyder meget spændende , jeg kigger forbi ;)
      Knus Anya.

      Slet
  2. Hvor er det bare en fin blog du har, rigtig flotte billeder, og fedt layout!
    Skal vi følges? <3

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare dejligt at høre! Tak! Det kan da godt være :)

      Slet
  3. Hvor ser det godt ud! :)
    Knus Amalie
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Очень красивые фотографии, особенно с небом и с тобой:)

    SvarSlet
  5. Du har den smukkeste krop, Anya! <3 Mener det virkelig! Dejligt at se en der ikke ligner en pind,
    det er meget pænere som du er. Du er virkelig pæn! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Awwe, hvor er du sød. Jeg bliver så glad når jeg læser det. Tak!

      Slet
  6. Super fed læderjakke, den er super fin! Jeg er vild med din blog :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  7. Lyder hygge! Fine billeder :-)

    Kig gerne forbi:
    http:/katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Skønne billeder og rigtig fin blog!!

    astridwille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet