I går var jeg ude og shoppe og spise aftensmad på café. Jeg købte hvide leve converse,men ikke i går, jeg tror det var i tirsdags. Resten : undertøj fra H&M og øreringe fra & Other Stories var købte i går.
Det var min første gang i & other stories. Og jeg elsker allerede alt deres tøj og deres beauty afdeling. Åjh! Men synes bare at tøj er meget uorganiseret fordi kjoler bukser og t-shirts hænger på den samme stativ. Det var lidt forvirende at finde noget.
I dag skal jeg bare til fitness og hygge der hjemme.
Knus Anya!

16 kommentarer:

  1. Mega lækre køb, shopping er bare altid lækkert :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jaaa, elsker det!
      Knus Anya.<3

      Slet
  2. Ser godt ud søde! :) Kig snart forbi igen <3
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting du fik købt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Поздравляю с покупками! Они прекрасны:*

    SvarSlet
  5. Det lader til alle var i Kbh igår, haha. Sikke nogle lækre sager du kom hjem med :)

    SvarSlet
  6. Fed blog, + layout! Har du lyst til at følges via bloglovin og GFC? :)
    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Celina! :)
      Jeg kigger forbi din blog ;)

      Slet
  7. Er helt vild med conversene, sådan nogle må jeg vist også have fat i! Din blog er rigtig fed, Jeg er hermed fast læser :) Måske har du lyst til at følges?
    Knus http://byaugustamikkelsen.blogspot.dk
    Ps. Du er rigtig smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også vildt glad for dem!
      Tusinde tak! Hvor er du bare sød! <3
      Knuuuus

      Slet
  8. Super fed blog du har og fede ting du har fået købt :-)
    Er blevet fast læser hos dig, håber du vil kigge forbi mig og min venindes blog, og måske også blive fast læser der :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet