I dag er det lørdag og jeg stået op kl 7.30! Ved ikke hvorfor, men nu i stedet for at sove længe, laver jeg et indlæg til jer, søde læsere.
På min skole har vi lige fået lockers, så , det er ret fedt lige som i american highschool. Så det er ligesom 2 i 1. What's in my bag og what's in my locker. Og hvad jeg overhovedet har med i skole.
1. Jeg har altid min iPhone med. Jeg tror det har de fleste. Og min cover er fra Ordning & Reda.

2. Min lille pung, eller key pouch hedder det er fra MJ og jeg har baer nøgler, små penge, plejer ikke
at tage mere end 50 kr med i skole, kun hvis jeg skal shoppe eller noget. Og selvfølgelig min Visa, dog ikke platinum som på dette billede.

3. Solbriller fra H&M. Sparer op til Ray-Ban Aviators.

4. Hæfter, bøger og mapper. Min plissé mappe er fra HAY, og jeg har 2 af dem en i neon orange (lille) som jeg bruger til lektier osv og tager den altid med hjem. Og den anden er stor og er i sort. Har alle mine papir der ind.

5. Usb stick og lommeregner.

6. Penalhus fra Ordning & Reda med blyanter, viskelæder osv i.

7. Planner fra Ordning & Reda, hvor jeg skriver alle mine lektier i.

8. MAAAAAD! Kan ikke leve uden mad. Og jeg har altid en vandflaske med.

9. Og den sidste ting er min makeup bag , min er bare ikke fra MJ. :( Jeg har bare en sort mærkelig en. Jeg har altid en håndcreme, hårelastikker osv., hånddesenfiktion fra The Body Shop som jeg bruger inden jeg spiser. En lipgloss, eller en lipbutter. Og en rollerball parfume.

Kram Anya.

2 kommentarer:

  1. Очень интересный пост! В твоём шкафчике и сумке есть всё необходимое:) Это так здорово, когда всё под рукой) Аня, ты замечательная!

    SvarSlet
    Svar
    1. Awwe, spasibo tebe bol'shoe :*
      Eto ti - zamechatelnaya!
      <3

      Slet