Heeey de smukkeste piger! Det er alt for sent for februar favoritter, men så kalder jeg det bare current favorites.
1. Mine dejlige løbesko fra Nike. Eller de er faktisk ikke helt løbe sko som sådan. Jeg går bare til fitness i dem. De hedder helt præcist Nike free Luna 4.0 . Og deres farve gør dem endnu sjovere at træne i. -900 kr.
2. Ny Bazar magasin. Det er nu lidt andet , ikke lige som de andre blader (Costume, Cover , Vouge osv.) Men det er stadig meget spændende at læse.- 40 kr.
3. Stribet trøje fra H&M's basic afdeling. Jeg er vildt glad for den , den er en af de der trøje man tager på hvis man ikke ved hvad man skal tager på ( håber det giver mening) haha.- 90 kr.
4. Guld halskæde, igen fra H&M . Elsker deeen! - 50 kr.
5. Lipstain fra L'oreal i farve 200 princess. Det er en rigtig fin lipstain i koral farve, købte den i Østrig til 10 euro.
Kys til jer , Anya.

2 kommentarer:

  1. Dejlige ting :) Skoene er virkelige flotte :)

    Check mig ud :)
    Cherrydunia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak ;)
    Jeg gør det lige med det samme <3

    SvarSlet